Ilomantsin Reserviläiset ry ja Ilomantsin Reserviupseerikerho ry vuosikokous

Kotimäen Pitotupa
Katri Valan tie 1 b
82900 ILOMANTSI

Ilomantsin Reserviläiset ry ja Ilomantsin Reserviupseerikerho ry vuosikokous pidetään 26.11.2020 klo 18:00 Ilomantsissa Kotimäen Pitotuvalla. Kahvitarjoilu ennen kokousta klo 17:45.
Yhdistysten hallitusten kokous edeltävästi ennen syyskokousta klo 17:00, päivämäärä ja paikka sama kuin yllä.
TERVETULOA!
Varautumisohjeet kokoukseen koronaepidemian aikana

Tilaisuudessa huomioidaan Itä-Suomen Aluehallintoviraston asettamat tartuntatautilain mukaiset rajoitukset, jonka mukaan tapahtumien osallistujamäärä pidetään alle 50 henkilössä. Kokoukseen osallistujien välillä on 1-2 metrin turvaväli kokouksen aikana. Jonotustilanteissa tulee myös pitää turvavälit. Kokouspaikalle saavuttua tulee huolehtia käsihygieniasta ennen kokoustiloihin ja kahvitarjoiluun siirtymistä. Koronavirus aiheuttaa hengitystieinfektion, jonka oireita voivat olla mm. yskä, kurkkukipu, kuume, hengenahdistus, lihaskivut, vatsaoireet ja päänsärky (koronavirusoireet). Yleisötilaisuuteen, yleiseen kokoontumiseen tai julkiseen tilaan, jossa on muita henkilöitä samanaikaisesti paikalla, ei saa tulla, jos on lieviäkään sairastumiseen viittaavia oireita. Tapahtumassa suositellaan käyttämään suunenäsuojuksia.

Itä-Suomen Aluehallintoviraston kokoontumisrajoitus MARRASKUU 2020

Ohje koronavirustartuntojen ehkäisemisestä yleisötilaisuuksien ja yleisten kokoontumisten yhteydessä sekä julkisten tilojen käytössä