Liity jäseneksi

Ilomantsin Reserviläiset ry on avoin maanpuolustusjärjestö. Tämä tarkoittaa sitä, kaikki 18-vuotta täyttäneet Suomen kansalaiset voivat hakea jäseneksi. Ei ole väliä oletko suorittanut varusmiespalveluksen vai et. Yhdistykseen liitytään Reserviläisliiton sivujen kautta täyttämällä hakulomake, johon täytät tietosi ja valitset yhdistykseksi Ilomantsin reserviläiset ry. Jos haluat lukea lisää mm. jäseneduista sekä liittyä yhdistykseemme, paina tästä!

Jos haluat liittyä Ilomantsin Reserviupseerikerho ry:n jäseneksi, tulee sinun olla Suomen kansalainen sekä reservinupseeri (varusmiespalveluksen aikana suoritettu reserviupseerikoulu). Yhdistykseen liitytään Suomen Reserviupseeriliiton sivujen kautta täyttämällä hakulomake, johon täytät tietosi ja valitset kerhoksi Ilomantsin reserviupseerikerho ry. Jos haluat lukea lisää mm. jäseneduista ja liittyä yhdistykseemme, paina tästä!

Vaikka yhdistyksemme ovat itsenäisiä, olemme yhdistäneet kaiken toimintamme. Meillä on yhteiset kokoukset, toiminnot ja talous!

Mikäli haluat kysyä jotain tai saada tarkempia tietoja yhdistyksemme toiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä meidän Instagram-tilin kautta tai näillä kotisivuilla ilmoitettujen yhteystietojen kautta!