13.2.2023

KARHUJOTOS 2023 | Ilomantsin reserviläisyhdistykset jotoksen isäntänä

Ilomantsin Reserviläiset ry ja Ilomantsin Reserviupseerikerho ry @iloru_res toimii Karhujotos 2023 isäntänä huolehtien, että rattaat pyörii ja hommat hoituu supsikkaasti jotoksen aikana. Kun Pohjois-Karjalan reserviläispiirissä tehtiin päätös sijoittaa vuoden 2023 talvijotos Ilomantsiin, tieto otettiin paikallisesti ilolla vastaan. Tehtävä pelkästään Ilomantsin yhdistysten vetämäksi katsottiin liian haasteelliseksi ja järjestelyihin tarvittiin leveämmät hartiat. Näin ollen Ilomantsista esitettiin kutsu koko reserviläispiirille ja Savon suunnalle lähteä yhdessä tekemään RESUL:n 39. kansallinen talvijotos. Jotosjohtaja Jorma Maksimainen Ilomantsin Reserviupseerikerho ry:stä pitää tärkeänä, että Ilomantsiin sijoittuvalla jotoksella reserviläiset toivotetaan tervetulleeksi tutustumaan Ilomantsin historiaan ja paikalliskulttuuriin. Karhujotos on tätä ja myös paljon muuta, joten positiivisella yhteispöhinällä on päästy kirkkaasti tavoitteisiin💯💪